معاونت توسعه مديريت و منابع
- برنامهريزي در امور اداري و مالي، بودجه و تشکیلات و نظارت بر حسن اجراي آنها در پژوهشگاه.
- تدوین آئیننامهها، مقررات و دستورالعملهای مالی، اداری و تشکیلاتی جهت ارائه به مراجع ذیربط برای تصویب آنها.
- نظارت كامل و مستمر بر فعاليتهاي مالي، اداري و خدماتي و هماهنگي بين فعاليتهاي واحدهاي وابسته به معاونت.
- عزل و نصب مديران و سرپرستان واحدهاي تحت پوشش با تأييد رئيس پژوهشگاه.
- شركت در جلسات و كميسيونهاي مربوطه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق.
- حل و فصل مسائل استخدامي طبق مقررات و آييننامهها.
- نظارت بر كليه امور تأسيساتي و خدماتي نظیر: رستوران، فضای سبز و مهمانسرا، خوابگاهها و خانههای سازمانی.
- نیاز سنجی و برنامهريزي آموزش پرسنل در بدو استخدام و آموزش ضمن خدمت كاركنان به منظور افزايش كارايي و اثربخشی آنان.
- نظارت بر امور استخدامي از قبيل امور استخدام، صدور احكام، ترفيع، بازنشستگي و انفصال.
- نظارت بر خريد كليه وسايل مصرفي طبق مقررات.
- نظارت بر كليه دريافتها و پرداختها طبق مقررات.
- تدارك سريع و به موقع نيازهاي پژوهشي اعم از مواد و تجهيزات.
- تعمير و نگهداري تجهيزات، تاسيسات، ساختمانها و امور ايمني
- هماهنگي كامل با معاونتهاي پژوهشي و فناوري و سایر واحدها در جهت تحقق اهداف پژوهشي و علمي پژوهشگاه.
- جمع آوري و تكميل اطلاعات مورد نياز براساس برنامه راهبردي پژوهشگاه و پيشنهاد بودجه ساليانه
- استقرار فرايند شناسايي درآمدها و كنترل مناسب بر چرخه مالي و تهيه گزارشهاي مديريتي
- انجام كليه فعاليتهاي لازم در جهت اجراي طرح هاي عمراني
- ساير وظائف محوله از طرف رئيس پژوهشگاه.
معاونت توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از مدیریتها و ادارات زیر تشکیل شده است:
1. مدیریت امور اداری و پشتيباني
2. مدیریت امورمالی
3. اداره بودجه و تشکیلات
4. گروه امور فنی و عمراني
جهت مشاهدة نمودار سازمانی این معاونت اينجا را كليك كنيد.
ضمنا شماره حسابهاي واريز در آمد اختصاصي پژوهشگاه به شرح زير است:
شماره حساب : 4001021003009849
شماره شبا : IR 390100004001021003009849
اهم برنامه های دردست اجرا:
- اصلاح تشکیلات و پستهای سازمانی
- برنامهریزی جهت شناخت، تهیه زیر ساختار و اجرای حسابداری تعهدی
- بازنگری آئیننامههای مالی و معاملاتی، استخدامی و تشکیلات پژوهشگاه و تصویب آن در هیات امنا
- برنامهریزی بودجه ساليانه و نظارت بر اجرای آن
- بهبود سیستمهای مکانیزه و اتوماسیون در دبیرخانه، کارگزینی، انبار، مالی و بودجه
- ساماندهی خدمات رفاهی دانشجویی
- ايمن سازي محيط پژوهشگاه از طريق اصلاح هودها و نصب تجهيزات ايمني
- بهبود مستمر فرايندهاي موجود به منظور تسهيل گردش كارها
- افزايش درآمد اختصاصي از منابع درآمدزا
- ساخت كارگاههاي جديد تجاریسازی، مركز رشد و آزمايشگاههاي جديد پژوهشگاه
اسامي مديران حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع
سمت
|
نام و نام خانوادگي
|
ایمیل
|
تلفن مستقيم
|
معاونت توسعه مديريت و منابع
|
مسعود اسفنده
|
M.Esfandeh@ippi.ac.ir
|
44787045
|
مدیر امور اداری و پشتيباني
|
محمد دانشگر
|
M.Daneshgar@ippi.ac.ir
|
48662028
|
مدیر امور مالی
|
سید هادی میرحسینی مقدم
|
H.Moghaddam@ippi.ac.ir
|
48662030
|
مدیر گروه امور فنی و عمرانی
|
ابوالفضل غفاری
|
ghaffari@ippi.ac.ir
|
44787044
|